.
Friday, 2024-04-26, 11:11 PM
Site menu

Login form

Search

Our poll
Podržavate li ideju stranice ?
Total of answers: 123

Site friends
  • Create a free website

  • Statistics

    [ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
    Forum » Ostalo » Čakulanje » Da li smo mi normalni? :) (U prvom redu ja :D)
    Da li smo mi normalni? :)
    ReaperDate: Thursday, 2010-11-11, 8:13 PM | Message # 16
    Pisača mašina
    Group: Moderators
    Messages: 270
    Reputation: 9
    Status: Offline
    Evo ja sam izraćunao da sam prošle godine potrošio oko 4000 kuna na Star Wars figure,oko 2000 kuna na stripove i oko 1000 na filmove.
    Znam da je puno manje nego kod vas ali ja sam student i nemam stalna primanja tako da je u biti puno.
    Kao što je rekla @Sonjecka,jele su se nekad i konzerve al bitno da su stripovi i figure na polici biggrin
     
    bob_rockDate: Thursday, 2010-11-11, 8:20 PM | Message # 17
    Brzoprsti
    Group: VIP
    Messages: 871
    Reputation: 11
    Status: Offline
    Ma jbt, meni se više ništa ne da kupovat. Sad samo prodajem i mijenjam. Recesija jbg

    http://www.njuskalo.hr/knjige-knjizevnost/60-tak-naslova-oglas-1948460
    http://www.njuskalo.hr/stripovi/otkrice-sveta-stripu-oglas-1948513
    http://www.njuskalo.hr/djecje-igracke/hrpa-igracaka-djecu-oglas-1814844
     
    sonjeckaDate: Thursday, 2010-11-11, 8:22 PM | Message # 18
    Colonel general
    Group: Admin
    Messages: 8608
    Reputation: 50
    Status: Offline
    moja primanja isto nisu redovita,ali kad jednom dodju, dodju odjednom i onda ja to ne znam ko penzioner rasporedit za kruh i mlijeko (ok,mlijeko mi ne treba,jer sam alergicna) nego odma spiskam sve pa se onda snalazi,al nema boljeg osjecaka kad imas nesto sto tako volis i sto je samo tebi toliko napeto.

    prvo pravilo kolekcionara, cim dobijes pare ulozi u stvari za prezivljavanje, tipa: